Hello guest!

Here you will find the latest hacks and exploits for all your favorite games.

Join Now !!!!!



 
HomeRegisterLog in
Latest Topics
Why are forums dying?
Would you ever kill another human?
RadiantEclipseForums
What is your Neopet?
Once you stop banning me
Fri Oct 21, 2011 9:53 pm
Tue Oct 18, 2011 7:39 pm
Tue Oct 18, 2011 7:36 pm
Sat Oct 15, 2011 1:38 am
Wed Oct 12, 2011 9:30 am
beeer
Mota
Mota
beeer
Mota

Share | 
 

 My chat with brian

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Mota
Admin
Admin
avatar

Posts : 103
Gold : 422
Reputation : 3
Join date : 2011-09-28

PostSubject: My chat with brian   Mon Oct 10, 2011 9:12 pm

spamming is not allowed
penis
LOL
wow
5:55 PM
really
http://elitegamers.gamerzfun.com/t51-bye-whores#173
you've been banned
told ya i wasn't staying
5:56 PM
bitch
lol you mad beer?
5:58 PM
beer?
oh my
smh
oh my
mh
smh
6:05 PM
hey big sexy chocolate
6:06 PM
you're cute
wanna fuck
obby
6:07 PM
let's get it on

bring it on
what if i ddos your site rofl
you gonna be maid
you cant you fail lol
nope i got people
umad
by tomorrow this site is gone
peace
6:08 PM
bring it on
6:10 PM
have fun trying to fix the site
bring it on like i said before
k reporting to forumotion you hacked to pay for domain

lol
no proof
got tons

umad?
6:11 PM
no why would i be mad?
you're mad because your site will be in the graveyard
go a head and
try
6:12 PM
i will keep signing up to your site bro you won't get rid of me
Razz
lol ok
do you got all night to ban 300 accounts?
yeah
sure thing lol
go for it
yeah waste your time banning 700 accounts
lol go ahead and try
i still got ct to fuck with your mexican ass
6:13 PM
lol ok
Back to top Go down
http://elitegamers.gamerzfun.com
TheUnboundUser
Admin
Admin
avatar

Posts : 6
Gold : 26
Reputation : 0
Join date : 2011-10-01

PostSubject: Re: My chat with brian   Mon Oct 10, 2011 9:36 pm

Agreed He can't take down a site since he doesn't know how to hack anything, He's all talk.
Back to top Go down
beeer
Admin
Admin
avatar

Posts : 22
Gold : 107
Reputation : 3
Join date : 2011-10-08

PostSubject: Re: My chat with brian   Mon Oct 10, 2011 11:14 pm

Are you too much of a retard that you dont know DDOS attacks attack forumotion beeer?xD

_________________







Elite Gamers is 2123 days old. You have 0 posts, but the forum has 210 posts. Wink
Back to top Go down
Death
Member
Member


Posts : 2
Gold : 10
Reputation : 0
Join date : 2011-10-11

PostSubject: Re: My chat with brian   Tue Oct 11, 2011 3:18 pm

Never underestimate your enemies or your elders. Fiction do us a favor grow a pair and be mature.
Back to top Go down
Mota
Admin
Admin
avatar

Posts : 103
Gold : 422
Reputation : 3
Join date : 2011-09-28

PostSubject: Re: My chat with brian   Tue Oct 11, 2011 4:50 pm

Death wrote:
Never underestimate your enemies or your elders. Fiction do us a favor grow a pair and be mature.
Oh my brian lol.
Back to top Go down
http://elitegamers.gamerzfun.com
beeer
Admin
Admin
avatar

Posts : 22
Gold : 107
Reputation : 3
Join date : 2011-10-08

PostSubject: Re: My chat with brian   Tue Oct 11, 2011 5:56 pm

Do me a favor, grow some nuts, noone is tough over the internet, so step your shit up mother fucker!

_________________







Elite Gamers is 2123 days old. You have 0 posts, but the forum has 210 posts. Wink
Back to top Go down
Mota
Admin
Admin
avatar

Posts : 103
Gold : 422
Reputation : 3
Join date : 2011-09-28

PostSubject: Re: My chat with brian   Tue Oct 11, 2011 6:35 pm

Fiction wrote:
Do me a favor, grow some nuts, noone is tough over the internet, so step your shit up mother fucker!
lol.
Back to top Go down
http://elitegamers.gamerzfun.com
DJ
Member
Member


Posts : 3
Gold : 15
Reputation : 0
Join date : 2011-10-11

PostSubject: Re: My chat with brian   Tue Oct 11, 2011 9:19 pm

Stop trying already you're a kid we all know that. We all know you're a 9 year old little brat.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: My chat with brian   

Back to top Go down
 

My chat with brian

View previous topic View next topic Back to top 

Forum Bot


 Similar topics

-
» Round 6 - Laguna Seca - Pre Race Chat
» Grand Fantasia Chat
» Random Chat #105
» chit chit chat chat
» Err... Chat Ban?
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: The Hangout :: General Chat-